دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری ساعت پنج عصر با لینک مستقیم

دانلود غیر رایگان فیلم ساعت پنج عصر با کیفیت عالی

کارگردان : مهران مدیری

Download New Movie Saat Panj e asr With Direct Links Ful, HD 1080P 2017

 

 

خلاصه فیلم ساعت 5 عصر :

فیلم ساعت پنج عصر در سال 1392 اتفاق افتاده است.مهرداد پرهام که وکیل دادگستری هست که تنها در شمال تهران زندگی میکند. او به یکی از بانک ها بدهکار است که تا ساعت 5 عصر وقت دارد تا بدهکاری خود را به بانک نزد شعبه پرداخت کند.تا بتواند خانه اش را که قصد مصادره دارند آزاد کند …

 

بازیگران: سیامک انصاری ، آزاده صمدی ، مهران مدیری ، نگین معتضدی ، امیر جعفری ، پانته آ سیروس

سال ساخت: 1395

تاریخ اکران: 1396/04/30

ژانر: کمدی

مدت فیلم: 95 دقیقه

 

 

لینک دانلود فیلم ساعت پنج عصر

 

دانلود با کیفیت 1080HQ (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (3000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (2500 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (2000 تومان)

 

درباره فیلم ساعت پنج عصر :

ساعت ۵ عصر فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری و بازیگری سیامک انصاری ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است.

فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» اولین ساخته سینمایی مهران مدیری از جمعه، 30 تیرماه بر روی پرده سینماها رفت. سیامک انصاری بازیگر اصلی این فیلم است. با توجه به گفته های مهران مدیری، این فیلم رئال، کمدی و سوژه آن تلخ است.

ساعت 5 عصر که از آثار پرهزینه سینما ایران می باشد. باوجود اسپانسری اول مارکت تبلیغات بسیار گسترده ای پیش از نمایش فیلم آغاز کرد.

فیلم در تاریخ ۲۶ تیر ۹۶ در اکران خصوصی به نمایش درآمد. حضور سخنگوی دولت وقت، محمدباقر نوبخت در این مراسم از نکات قابل توجه بود. از دیگر چهره‌های شاخص در این مراسم می‌توان به عادل فردوسی پور، فرزاد حسنی، رضا عطاران، اشاره کرد.

 

حسین پاکدل با انتشار یادداشتی به فیلم ساعت ۵ عصر ساخته مهران مدیری واکنش نشان داد و این فیلم را اثری سهل و ممتنع توصیف کرد که باید آن را بارها تماشا کرد. مهدی خرم‌دل با انتقاد از فیلم گفت که اگر دقیقاً همین فیلم به نام هر کارگردانی به جز مهران مدیری بدون این پروپاگاندا اکران می‌شد، شاید حتی یک میلیارد نیز نمی‌فروخت

 

نقد فیلم ساعت 5 عصر :

ساعت 5 عصر که بخاطر نام مدیری با استقبال خوبی همراه شده آن فیلمی که از مدیری انتظار میرفت نیست! مدیری همان روش خود در سریال هایش را اینبار در یک جامعه مدرن و با فرد بالاشهری امتحان کرده.سیامک انصاری در نقش پرهام یک وکیل پولدار است که نقش همان کیانوش شب های برره را بازی میکند.پرهام در موقعیت هایی قرار میگیرد و با آدم هایی برخورد میکند و سعی دارد مشکلات دیگران را حل کند تا به مشکل اصلی خود برسد همانگونه که کیانوش در شب های برره با آن روبرو بود.

رکوردهای فیلم:

رکورد1: تعداد سانس (520 سانس در کشور)
رکورد2: فروش اینترنتی
رکورد3: فروش اولین روز اکران (700 میلیون تومان)

رکورد4: تعداد سانس در یک سینما (54 سانس در کوروش)

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

تیزر دانلود فیلم ایرانی ساعت 5 عصر




7 فوریه 2018 1 نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود