دانلود آرشیو و همه آهنگ های امین رستمی و بابک جهانبخش و حمید حامی و رضا صادقی و رضا یزدانی و علی اصحابی و محسن چاوشی

 آلبوم فوق العاده زیبای هشت
( با حضور محسن چاوشی , رضا صادقی , حامی , امین رستمی , رضا یزدانی , بابک جهانبخش , علی اصحابی و علیرضا شهاب )

(کلیه ترانه های این آلبوم در وصف امام رضا (ع) سروده شده است)

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ MP3    128

01 – Track

02 – Track

03 – Track

04 – Track

05 – Track

06 – Track

07 – Track

08 – Track

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ OGG  64

01 – Track

02 – Track

03 – Track

04 – Track

05 – Track

06 – Track

07 – Track

08 – Track

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ WMA  32

01 – Track

02 – Track

03 – Track

04 – Track

05 – Track

06 – Track

07 – Track

08 – Track

صحبتهای خوانندگان آلبوم هشت

رضا یزدانی :«احساس خوبی دارم»

 

رضا یزدانی خواننده خوش صدای موسیقی ایران درباره قطعه‌ی کبوتر در آلبوم «هشت» به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: « اول از همه خیلی خوشحالم که سرانجام این آلبوم منتشر شد. پیش از این من به خاطر دوستی با مصطفی منصوریار و جمع‌شدن بچه‌های خوب موسیقی و البته مناسبت مبارکی همچون تولد امام رضا(ع) وارد این کار شدم. قطعه «کبوتر» را با تنظیم بهروز صفاریان و آهنگسازی خودم در این آلبوم قرار دادیم که متاسفانه در تاریخ تعیین شدهمنتشر نشد.«
وی افزود:«در کل ترانه این قطعه را خیلی دوست دارم و حس خیلی خاص نسبت به آن دارم. من پیش از این تجربه کار گروهی را در کنسرت یونیسف با جمع دیگری از دوستان هنرمندم داشتم و آلبوم هشت تجربه خوب دیگری از کار‌گروهی بود که در کارنامه هنری من به ثبت رسید که از این بابت احساس خوبی دارم.«

علی اصحابی :«این قطعه برای من خوش یمن بود»

علی اصحابی نیز در گفت و گو با خبرنگار سایت موسیقی ما درباره قطعه «ستاره مشرقی» گفت: «ساخت این قطعه خواست خدا بود. راستش من خیلی وقت بود که هوس سفر به مشهد مقدس را داشتم اما بنا دلایلی این سفر میسر نمی‌شد. تا اینکه رسول ترابی طی تماسی من را برای حضور در این پروژه دعوت کرد من نیز از خدا خواسته آن هم صرفا به خاطر مناسبت خاص این آلبوم قبول کردم و روی ترانه‌ای از برادرم ملودی ساختم. در کل کار خوبی از آب درآمد. اما در اواسط کار من تصمم گرفتم ملودی این قطعه را به شکل سنتی و شرقی تغییر دهم که حسابی مورد قبول واقع شد. سپس آن را تحویل دکتر چراغعلی دادم که ایشان هم تنظیم خاصی برای این کار انجام داد.»

اصحابی در ادامه گفت: «خدا را شکر می‌کنم که این کار مورد پسند واقع شده و خاص بود. بعد از این جریان به برکت این حرکت اتفاقات خوبی در زندگی من شکل گرفت. این قطعه برای من خوش یمن بود»

بابک جهانبخش: «در آلبوم هشت از من سوء‌استفاده شد»

بابک جهانبخش خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران درباره همکاری‌اش در آلبوم «هشت» گفت: «در آبان‌ماه سال گذشته بود که به دعوت مصطفی منصوریار برای واگذاری آلبوم جدیدم با نام «احساس» به شرکت هنرنمای پارسیان رفتیم که در این میان مصطفی صحبت از حضور من در هشت را به میان کشید و دعوت کرد تا در این پروژه سهیم باشم. وی گفت برای این کار زمان زیادی نداریم واین آلبوم به سفارش وزارت ارشاد بوده و سود مالی ندارد من هم به خاطر این روز میمون قبول کرده و در مدت زمان کوتاه این تراک را به صورت اتود به کمک دوست خوبم مهران خالصی آماده کردم.صرفا از بعد معنوی کار آن‌ را در نامه‌ای واگذار کردیم»

وی ادامه داد: «بعد از این ماجرا عدم انتشار آن در تاریخ مذکور خیلی‌ها را به این باور رساند که این کار دیگر پخش نخواهد شد تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم که آقای منصوریار این کار را با قیمت بالایی به شرکت ایران‌گام واگذار کرده است. جالب‌تر از همه این بود که ما (من و مهران خالصی) این قطعه را تمرینی خوانده بودیم و هنوز بر روی این کار میکس و مسترینگ انجام نشده بود!»

جهانبخش در ادامه افزو: «در مدتی که من ایران نبودم از من سوء‌استفاده شد و من به هیچ‌وجه بالای سر این کار نبودم این کار بعد از جریان کار من در فیلم دو خواهر دومین اتفاق بدی بود که در موسیقی برایم رخ داده است. در هر صورت باید بگویم اگر دوستان در این تراک کم و کاستی دیدند آن را از طرف من نبینند چرا که واقعا من در این جریان کاملا بی تقصیرم!»

 

علیرضا شهاب: «به این آلبوم هیچ چشم داشت مالی نداشتم»

علیرضا شهاب نیز درباره قطعه «دخیل» در آلبوم «هشت» به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «با دعوت آقای منصوریار وارد این پروژه شدم و صرفا به خاطر مناسبت خاص این آلبوم و بدون هیچ‌گونه چشم داشت مالی در این پروژه حضور یافتم و با ترانه‌ای از روزبه بمانی کار را شروع کردم و با کمک دوست خوب و قدیمی‌ام آقای دکتر چراغعلی ساخت این کار را آغاز کردیم. این کار را با ارکستر به صورت زنده در استدیو ضبط کردیم.»

شهاب در ادامه گفت: «برای ساخت این قطعه زحمت زیادی کشیدیم و به خاطر عشق مردم به امام رضا(ع) وقت زیادی روی آن گذاشتیم تا جدا از مقوله موسیقی مورد قبول قرار بگیرد.»

 خواننده :  علی اصحابی، بابک جهانبخش، حامی، امین رستمی، رضا صادقی، علیرضا شهاب، رضا یزدانی، محسن چاوشی

آهنگساز :  علی اصحابی، مهران خالصی، محسن چاوشی، حامی، امین رستمی، محمد رضا چراغعلی، رضا صادقی، رضا یزدانی

تنظیم کننده :  محمد رضا چراغعلی، مهران خالصی، شهاب اکبری، پوریا حیدری، معین راهبر، بهروز پایگان

ترانه سرا :  هادی اصحابی، حامد عسگری، امیر ارجینی، بابک صحرایی، فوژان برقیان، محمدرضا اسدزاده، مصطفی منصوریار

انتشارات :  هنرنمای پارسیان (تهیه کننده: مصطفی منصوریار)

ژانر :  پاپ

 

 

امین رستمی و بابک جهانبخش و حمید حامی و رضا صادقی و رضا یزدانی و علی اصحابی و محسن چاوشی آلبوم هشت




دانلود آهنگهای امین رستمی و بابک جهانبخش و حمید حامی و رضا صادقی و رضا یزدانی و علی اصحابی و محسن چاوشی
1 می 2010 2 نظر دانلود آلبوم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود