دانلود فیلم گشت ارشاد 2 با لینک مستقیم و کیفیت عالی 720p

دانلود فیلم جدید گشت ارشاد 2

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1395

کارگردان : سعید سهیلی

بازیگران : حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا، مهدی ماهانی

خلاصه داستان : گشت ارشاد 2 عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند . عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته . این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره ….

 

اسامی بازیگران فیلم گشت 2 :

حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.

 

خلاصه داستان گشت ارشاد 2 :

داستان سری دوم این فیلم از زمانی آغاز می شود که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده و به سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می گردند، اما پس از تلاش های بسیار سرانجام ناچار می شوند دوباره… .

 

خبرهای جدید از فیلم گشت ارشاد 2

سعید سهیلی تمرین های فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» را شروع کرد. به گزارش تسنیم، سعید سهیلی در حالی تصمیم به ساخت «گشت ارشاد ۲» گرفته که قسمت اول این فیلم با حواشی گوناگونی همراه بود. بنا به گفته سعید سهیلی، لوکیشن «گشت ارشاد ۲» هم در تهران است./ 16 خرداد. فیلمبرداری به تازگی در تهران و در حمامی عمومی آغاز شده و در نخستین سکانس حمید فرخ نژاد مقابل دوربین رفت. بر پایه برنامه ریزی ها فیلمبرداری تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت./ 27 تیر. کارگردان: مراحل آخر تدوین خود را می گذراند و تا ۲ هفته دیگر (مهر 95) تدوین آن به پایان می رسد و از همین حالا در اکران نوروز ۹۶ پیش بینی شده است!

 

تاریخ اکران گشت ارشاد 2

25 اسپند 95.

 

آمار فروش فیلم گشت ارشاد 2

فروش فیلم گشت ارشاد 2 از مرز 2 میلیارد تومان گذشت. / 3 فروردین 96

گشت 2 رکوردهای بیشترین سانس روزانه (37 سانس) و بیشترین فروش روزانه (650 میلیون) که در دست فیلم های فروشنده و سلام بمبیی بود را شکست. / 11 فروردین 96

فیلم گشت ارشاد 2 پس از 18 روز اکران به آمار 7 میلیارد تومان رسید. / 13 فروردین 96

گشت 2 در یک ماه نخست اکرانش به فروش 11 میلیارد تومان رسید. آیا می تواند رکورد 16 میلیاردی فروشنده را بشکند؟ / 25 فروردین 96

گشت2 با پشت سر گذاشتن فیلم فروشنده، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد / 10 اردیبهشت 96

آمار فروش گشت 2 از 19 میلیارد تومان هم گذشت!! / 29 اردیبهشت 96

نسخه قاچاق فیلم گشت ارشاد 2

ساعد سهیلی: حتی نوشتنش هم سخته!! نسخه قاچاق فیلم “گشت٢” به بازار اومده… . نسخه ای که منتشر شده روی آن عبارت “جهت بازبینی سدا و سیما” درج شده!! در واقع فیلم برای “تیزر” به سدا و سیما فرستاده شد. که کاش فرستاده نمی شد! . ١٠ روزه برای پیگیری هر جا که فکر کنید رفتیم، از دادگاه و پلیس فتا تا پلیس امنیت و… اما هیچ جوابی نشنیدیم و نتیجه ای حاصل نشد! فیلم خیلی راحت به صورت قاچاق و غیرقانونی خرید و فروش میشه و ما همراه با قانون، نظاره گر هستیم. این فیلم برای اکران در “سینما” تهیه شده بود نه برای تلگرام و کفِ خیابون!!! . نسخه ای که هم اکنون به صورت قاچاق عرضه شده ناقص، سانسور شده، بی کیفیت و حتی تصحیح رنگ هم صورت نگرفته است. به عنوان یک شهروندِ ناامید از قانون از شما تقاضا میکنم با سارقین همکاری نکنید و نسخه قاچاق خریداری نکنید.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

6 خرداد 96.

دانلود فیلم گشت 2 تمام کیفیت ها به صورت یکجا و اورجینال ( قیمت : 3000 تومان )

دانلود فیلم گشت 2 با کیفیت 1080p  ( قیمت : 2000 تومان )

دانلود فیلم گشت 2 با کیفیت 720p  ( قیمت : 1800 تومان )

دانلود فیلم گشت 2 با کیفیت 480p  ( قیمت : 1500 تومان )

دانلود فیلم گشت 2 با کیفیت 240p  ( قیمت : 1000 تومان )

دانلود فیلم گشت ارشاد 2

گشت ارشاد 2 فیلم گشت ارشاد 2




31 می 2017 15 نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود