دانلود سریال شهرزاد قسمت 9 نهم فصل دوم

دانلود قسمت نهم سریال شهرزاد فصل 2 با لینک مستقیم غیر رایگان

دانلود قسمت 9 فصل دوم شهرزاد

خلاصه داستان سریال شهرزاد فصل دوم :

ماجرای سری دوم سریال شهرزاد از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می‌ رسد و او همه کاره دم و دستگاه دیوان سالار می شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌ آید و…

 

بازیگران سریال شهرزاد :

ترانه علیدوستی ، مصطفا زمانی ، شهاب حسینی ، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، فریبا متخصص ، گلاره عباسی ، سام نوری ، امیر جعفری ، رویا نونهالی ، رضا کیانیان ، آتنه فقیه نصیری و…

 

دانلود قسمت نهم فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود با کیفیت 1090p-HQ – کیفیت عالی (2500 تومان)

دانلود با کیفیت 1090p (2000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (1900 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (1500 تومان)

دانلود همه کیفیت ها (3000 تومان)

پشتیبانی خرید سریال :

شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02199929559 , پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

صفحه راهنما : shop.upera.co/pages/guide

 

دانلود قسمت 9 شهرزاد

دانلود سریال شهرزاد قسمت نهم

 

درباره شهرزاد :

فصل دوم سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. شهرزاد از معدود سریال هایی است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده. درست است که گهگاه برخی شخصیت ها آن طور که باید شناسنامه ای درست و قابل درک ندارند، اما مسئله اینجاست که حضور هیچ کدامشان بی دلیل نیست. از مادران و خواهران خانواده که بگذریم، دیگر نقش ها همگی در پیشبرد اتفاقی مهم تاثیر دارند.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 9

فصل دوم سریال «شهرزاد» دوشنبه 29 خرداد 1396 همزمان با چهلمین سالگرد خاموشی دکتر علی شریعتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به همین مناسبت کارگردان این مجموعه فصل دوم سریال پربیننده شهرزاد را به او تقدیم کرد.

حسن فتحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«اغلب قهرمانان زندگی هر یک از ما در مقطع خاصی الهام‌بخش ما بوده‌اند و پی عبور ما از آن مقطع، دیگر آن جلوه و جذابیت قبلی را نداشته‌اند.

برای شخص من اما در میان تمامی قهرمانان زندگی‌ام، یک قهرمانِ همواره محبوب و ماندگار وجود دارد که بلوغِ فکری و معنوی و اخلاقی و هنری خود را بیش از هر کسی مدیون اندیشه و افکار متعالی او هستم.

اکنون که چهلمین سالگرد عروج این بزرگمرد عرصه فرهنگ و اندیشه با شروع پخش فصل دوم سریال شهرزاد همزمان شده است، مایلم درمقام سازنده این اثر، سهم خود را تقدیم کنم به آموزگار بزرگ عرفان و برابری و آزادی، دکتر علی شریعتی.»

دانلود سریال شهرزاد قسمت 9 نهم فصل دوم

سریال شهرزاد سریال شهرزاد قسمت نهم فصل دوم




دانلود همه قسمتهای سریال شهرزاد
21 آگوست 2017 2 نظر دانلود سریال

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود