یکی از سواحل خوب قسمت اروپایی شهر استانبول، ساحل کیلیوس است. این فصل های بهار و تابستان پر از توریست و گردشگر شده و محل استراحت و تفریح مردم خواهد بود. تفریحات این ساحل از ماهیگیری تا پیاده روی و موج سواری در دریای سیاه گرفته تا اسکی و شنا بوده و همینطور محل برگزاری بسیاری از کنسرت های ساحلی نیز میباشد. با استفاده از پکیج های تور لحظه آخری استانبول استراحت و تفریح در این ساحل را از دست ندهید.

تور گردشگری استانبول

در تور استانبول شما اگر مرکز شهر استانبول اقامت داشته باشید تنها 35 کیلومتر با این ساحل فاصله دارید. مناطقی که مختص به شنا هستند به وفور در این ساحل پیدا میشوند. ساحل کیلیوس استانبول خدمات خاص و متفاوتی ارائه میدهد به همین دلیل ورودیه های آن با هر قسمت دیگر فرق میکند به عنوان مثال خدمات قسمت بالاتر بیشتر بوده پس ورودیه آن نیز گران تر خواهد بود.

این ورودیه ها به هتل ها و پلاژهای معروفی که در این قسمت قرار دارند نیز بستگی دارند. در حین قدم زدن در این ساحل تخت های تاشو برای آفتاب گیری، چترها و دوش های ساحلی را میتوانید ببینید. همینطور بعد یک شنای حسابی و آفتاب گرفتن میتوانید در رستوران های خوب این اطراف غذاهای مورد علاقه تان را میل کنید پیشنهاد میکنیم حتما غذاهای دریایی این رستورانها را امتحان کنید.

مسیر رسیدن به ساحل نیز از خود ساحل قشنگ تر و جذاب تر است. برای رسیدن به این ساحل باید از جنگل زیبا و سرسبز بلگراد بگذرید.

آشنایی با دو سایت مرجع تور های گردشگری

در این مقاله شما را با دو سایت گردشگری آشنا خواهیم کرد. وب سایت تور یاب یکی از بزرگترین سایت های گردشگری در ایران به شمار می رود. شما می توانید در وب سایت تور یاب تور لحظه آخری به مقاصد مختلف جهان را مشاهده نمایید.

وب سایت گردشگری لست تورز

لست تورز یی دیگر از سایت های گردشگری است که شما می توانید تور های لحظه اخری به مقاصد مختلف جهان را در این وب سایت مشاهده نمایید. لست تورز دارای دسته بندی های مختلف برای تور های لخظه آخری است.

دسته بندی های مختلفی همچون تور تایلند ، تور گردشگری هندوستان ، تور گردشگری اروپا تور های گردشگری به مقصد آمریکا و تور دبی را می توانید در این بخش مشاهده نمایید.

شما بهترین مطالب گردشگری را می توانید در این دو سایت گردشگری بخوانید.

راهنمای تور گردشگری استانبول

ریپرتاژ توریاب




14 نوامبر 2017 بدون نظر دسته بندی نشده

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود