در صورتی که شما نیز یک سایت اینترنتی دارید ، می دانید که رتبه الکسا معیار اندازه‌گیری اعتبار سایت می باشد.

برای پایین آوردن الکسای سایت بهترین روش توصیه شده افزایش بازدید سایت با آی پی های با کیفیت می باشد.البته روش های دیگری نیز برای بهبود رتبه الکسا در کنار سایت های افزایش بازدید قابل استفاده است. از جمله این روشها می‌توان سایت های تبلیغ کلیکی را مثال زد که با فرستادن آی پی به بهبود رتبه الکسای سایت کمک می کنند. در سالهای اخیر نیز برای کاهش رتبه الکسا تبلیغات پاپ آپ مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته.البته در نهایت شما هر روشی که استفاده کنید در می یابید که سایت های بهبود رتبه الکسا با هزینه بسیار پایین بازدید بسیار بالایی را به کاربر خود ارائه می دهند لذا یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه‌سازی رتبه الکسا می‌باشند.

از برترین سایت ها برای بهبود رتبه الکسا و در نتیجه بالا بردن  و افزایش اعتبار کسب و کار سایت الکسا یار می باشد.این توصیه به این خاطر است که سایت الکسا یار در ادرس اینترنتی alexayar.com به طور مرتب خود را با تغییرات و به‌روزرسانی‌های سایت الکسا همگام می کنند و با استفاده از تیم با تجربه برنامه نویسی و پشتیبانی متعهد خود سیستم خود را به روز نگه می دارد. در نتیجه با حداقل هزینه تاثیر بسیار چشمگیر بر رتبه الکسای سایت مشتری گذاشته خواهد شد.

استفاده از جدیدترین و بهینه ترین روش ها برای بهبود رتبه الکسا در سایت الکسا ایران باعث شده تا این سایت به یکی است پیشرفته ترین و باکیفیت ترین سایت ها در حوزه خود تبدیل شود. سایت الکسا یار از آی پی های ایران استفاده می کند و تا حد امکان استفاده از آی پی های خارج را ممنوع نموده برای همین مشتریان این سایت تاثیر بسیار عالی بر روی درصد بازدید کننده ایران خود در سایت الکسا خواهند دید.پس از ثبت نام در این سایت برای ثبت تبلیغ اینترنتی سایت خود کافیست در داشبورد به بخش مربوطه وارد شوید، در آنجا فاکتورهای قابل توجهی برای تنظیم خواهید دید که در ادامه به شرح انها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر میباشد که کلیه این موارد در آینده نیز قابل تغییر می باشند و هر پارامتری که در حال حاضر برای سایت خود وارد می‌کنید بعداً امکان ویرایش دارد. البته در صورتی که کارهای اساسی نظیر تغییر دامنه سایت نیاز به انجام باشد از طریق تیکت و ارسال درخواست برای پشتیبانی امکان پذیر میباشد.

زمانی که تبلیغ را ثبت می کنید می توانید مدت زمانی برای ماندگاری کاربر مشخص کنید ، این زمان می‌تواند از ۳۰ ثانیه تا ۳۰۰ ثانیه متفاوت باشد که هر عددی انتخاب شود همان عدد بعد از گذشت چند مدت برای رتبه‌بندی الکسای شما نمایش داده می شود. نرخ خروج برای سایت الکسا را نیز با تغییر پارامتر تعداد صفحه بازدید هر ایپی می توانید مشخص کنید هرچقدر این عدد بیشتر باشد نرخ خروج پایین تر می آید.

البته بالا بردن تعداد صفحه بازدیدی به تغییر کردن تعداد صفحات بازدیدی کاربر که در سایت الکسا ثبت می شود نیز کمک می کنند. به طور پیش فرض بین ۱ تا ۵ درصد ورودی گوگل نیز برای سایت ها در نظر گرفته شده و لازم به ذکر است که این عدد کاملا تصادفی می باشد و نیازی به انتخاب کاربر ندارد.

در آخر از شما دعوت می‌کنیم که با مراجعه به سایت الکسا یار و استفاده از خدمات فوق العاده با کیفیت این سایت به رشد و بهبود کسب و کار خود کمک نمایید.

ریپرتاژ الکسا یار




24 دسامبر 2017 بدون نظر دسته بندی نشده

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود