دانلود فیلم نگار با لینک مستقیم

دانلود غیر رایگان فیلم جدید نگار با کیفیت عالی HD

بازیگران : نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی

کارگردان : رامبد جوان

درباره فیلم :

فیلم نگار چهارمین ساخته و اولین کار غیر کمدی رامبد جوان است که در بخش سودای 35مین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت. این فیلم مضمونی معمایی – جنایی دارد رامبد جوان کار جدیدش را به عنوان یکی از لذت بخش ترین کارهای کارنامه اش یاد کرده است و درباره این اثر می گوید: “باید داستان فیلم را دید. داستان آن طوری نیست که ارزش یکبار دیدن را داشته باشد، باید تماشاگر خودش این معما را حل کند، بدون پیش فرض. در این فیلم صحنه های اکشن خیلی زیاد است و هیچ نکته طنزآمیزی در آن وجود ندارد. موضوع فیلم تایید ارزش های خانواده است که عده‌ای می خواهند آن را متلاشی کنند.”

عنوان فیلم، نام قهرمان داستان (با بازی نگار جواهریان) است. قصه از آنجا شروع می‌شود که پدر نگار (با بازی علیرضا شجاع نوری) ظاهرا خودکشی کرده و نگار در جریان نقد کردن چک پدرش با شریک پدر (مانی حقیقی) درگیر می‌شود و در ادامه به‌دنبال کشف معمای مرگ پدرش می‌رود. نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی، افسانه بایگان، علیرضا شجاع نوری، اشکان خطیبی و… از جمله بازیگران فیلم نگار هستند.

«نگار» برای اولین‌بار در سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و در 9 رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که در نهایت کریستف رضاعی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم را از آن خود کرد.

 

بازیگران فیلم نگار : نگار جواهریان, محمدرضا فروتن, آتیلا پسیانی, افسانه بایگان, مانی حقیقی, علیرضا شجاع نوری, فریبا کامران, اشکان خطیبی, علیرضا آقاخانی, عیسی حسینی , ایلیا کیوان, شایان کامروز, محمود کریمی و…

 

 

دانلود فیلم نگار

دانلود با کیفیت 1080HQ (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (3000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (2500 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (2000 تومان)


نقد فیلم نگار

فیلم جدید رامبد جوان برخلاف آثار کمدی قبلی اش که در میانشان «ورود آقایان ممنوع» موفق ترین کار محسوب می شود، فضایی معماگونه و گاها سوریال دارد بطوریکه می بایست انتظار هر اتفاق عجیبی را قصه داشت. نگار برای ساختاری که در نظر گرفته گاها به آثار مشهوری نظیر «بزرگراه گمشده» دیوید لینچ نیز گریزی می زند تا با الگوبرداری از آثار موفق و مشهور این سبک، بتواند جای پای خود را در این سینما مستحکم سازد. اما مشکل این جاست که فرمی که رامبد جوان برای روایت قصه اش در نظر گرفته، حفره های کوچک و بزرگ فراوانی دارد که اجازه لذت بردن از اثر را به تماشاگر نمی دهد.


 

دانلود فیلم نگار

دانلود فیلم نگار

تیزر دانلود فیلم ایرانی نگار




9 ژانویه 2018 بدون نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود