زمان زیادی نمی گذرد از روزهایی که انتخاب غذا برای سفارش دادن محدود می شد به چند رستوران محدود حوالی محل زندگی مان که احتمالا یا خاطره خوبی از آنها داشتیم و تعریف شان را شنیده بودیم یا منویشان را جلوی در خانه مان پیدا کرده بودیم.

اما این روزها با زیاد شدن تنوع و تعداد رستوران ها با انواع غذای ایرانی و محلی گرفته تا آسیایی و فرانسوی و هندی و… دیگر روش قدیمی کم کم کنار گذاشته می شود و سرویس های آنلاین سفارش غذا هستند که به کمک مان آمده اند تا بهتر و راحت تر انتخاب کنیم. آن هم از میان گزینه های بسیاری که در محدوده ما واقع شده اند و ممکن است از وجود بعضی از آنها بی خبر باشیم. در سال 2016 خرید آنلاین غذا یک درصد هزینه های صرف شده در بازار غذا و چهار درصد فروش رستوران ها را در جهان به خود اختصاص داده بود. آماری که به سرعت رشد کرده است و پیش بینی شده طی 5 سال آینده هر سال 3.5درصد به این میزان اضافه شود. این تغییرات نشان دهنده نیاز کاربران به تامین سریع و آسان غذا و صرف وقت و هزینه کمتر برای آن است.

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، با بیش از 2500 رستوران، امکان سفارش غذا در رشت، تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز را فراهم کرده است؛ همچنین به تازگی امکان سفارش غذا در قزوین هم ممکن شده است؛ در نتیجه کاربران دو شهر رشت و قزوین هم از این پس می توانند به کمک ریحون، در سریع ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، سفارش غذای خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. در ریحون دیگر نیازی به پرداخت وجه نقد نیست؛ چرا که هزینه غذا به صورت آنلاین پرداخت می شود.

ریحون در کنار وب سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابل دانلود است. به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می توانید رستوران های اطراف خود را پیدا کرده و از میان آنها، بسته به تنوع غذایی مورد نظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ریحون می توان به تیم پشتیبانی این سامانه اشاره کرد؛ تیمی که از آغاز تا پایان و حتی بعد از دریافت غذا، همراه شما خواهد بود. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، از میان منوی عکس دار بیش از 2500 رستوران، به آسانی غذایان را انتخاب کرده و و بعد از ثبت سفارش، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.

 

 

 

سامانه سفارش غذا

ریپرتاژ ریحون




30 ژانویه 2018 بدون نظر دسته بندی نشده

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود