همانطور که میدانید یکی از تفریحات پر طرفدار در دنیای امروز تجربه هیجان و شادی در پارک های آبی میباشد. در دنیا پارک های آبی متنوعی ساخته شده که بازدید از آنها یک روز فراموش نشدنی را خلق میکند. وسیله های بازی با امنیت بالا مناسب برای بزرگسالان و کودکان و همچنین امکانات و خدمات رفاهی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی پارک های آبی برتر سه کشور یونان، اسپانیا، فرانسه پرداخته شده است.

پارک های آبی یونان: یونان سرزمین الهه ها و آثار باستانی است اما با در نظر گرفتن امکانات و تفریحات جذاب همواره درصدد جلب انواع سلیقه های توریست های مختلفی است که از سراسر دنیا برای بازدید از این کشور افسانه ای می آیند. در تور یونان از پارک های آبی متنوعی که در جزیره های مختلف یونان ساخته شده بازدید کنید و یک روز هیجان نگیز را تجربه کنید.

پارک آبی فالیراکی

پارک آبی فالیراکی (Water Park in Faliraki) ، یک پارک آبی مدرن با طراحی ساختمانی سطح بالا می باشد که دارای محیطی  زیبا  و دلنشین است. این مجتمع  ارائه دهنده کلیه بازی های آبی برای  تمامی سنین می باشد. پارک آبی دارای تجهیزات و تسهیلات رفاهی و سرگرمی منحصر بفردی از قبیل انواع رستورانها با غذاهای بین المللی ، مراکز ورزشی و تناسب اندام ، سونای خشک و بخار ، رودخانه هایی با جریان تند و آهسته ، کشتی آبی دزدان دریایی حمامهای مصنوعی خورشیدی، دریاچه های مصنوعی ، حمام های آب سرد و آب گرم، استخر کودکان، قایق سواری ، غواصی در حوضچه های عمیق، برگزاری انواع مسابقات شنا، سیاه چاله های آبی  ماساژورهای  آبی جهت بیماری های آرتروز  می باشد. در خلال تنوع زیاد این پارک عظیم آبی،غریق نجات های آموزش دیده همواره در کنار شما خواهند بود. این پارک در کلیه فصول سال پذیرای مهمانان خواهد بود.

پارک آبی شهر رودس

آب بازی همیشه تفریحی جذاب بوده، اما رودس بجز سواحل زیبایی که داره، یه پارک آبی هیجان انگیز هم داره که برای بزرگترها و کوچکترها کلی وسیله داره. اینجا هم بچه ها در ایمنی کامل تفریح می کنن و هم بزرگترها می تونن هیجان لیز خوردن از سرسره های بلند رو تجربه کنن. بنابراین اگر دنبال تفریح در جزیره هستین، یه روز از روزهای گرم سفرتون رو به اینجا اختصاص بدین.

پارک آبی آکوالند کورفو

این پارک آبی بزرگ و زیبا، یکی از پارک های آبی هیجان انگیز کورفو محسوب میشود. کودکان و افراد بزرگسال به یک اندازه از حضور در این مجموعه لذت می برند. زمان ساخت این پارک آبی به سیزده سال قبل بازمی گردد و اتمام عملیات ساخت آن، دو سال به طول انجامید. انواع گوناگون تفریحات آبی در این پارک در نظر گرفته شده است که طراحی آنها توسط شرکتی انجام شده که طراحی پارک های دیزنی را انجام میدادند.آب این پارک آبی که صرفاً برای تفریح و هیجان طراحی شده، بطور مستقیم از دریای ایونی به واحه مصنوعی ایجاد شده در مرکز پارک منتقل می شود. آب این واحه سرمنشاء تمام قسمت های پارک بشمارمیرود. در این واحه هفتاد و پنج مترمربعی انواع مختلفی از سورتمه های آبی و دیگر وسایل سرگرمی وجود دارد. تمام امکانات تفریحی مجموعه در این بخش تعبیه شده اند.

زمان ساخت پارک آبی آکوآلند به سال 1995 بازمی گردد و اتمام عملیات ساخت آن، دو سال به طول انجامید. انواع گوناگون تفریحات آبی در این پارک وجود دارد که طراحی آنها توسط شرکتی انجام شده که طراحی پارک های دیزنی را برعهده داشته است. با تور یونان سفر کنید و از این پارک که از مراکز تفریحی یونان به شمار می رود، لذت ببرید.

از تفریحات یونان پارک آبی آکوالند است که در شهر کورفو قرار دارد و تجربه فراموش نشدنی و بسیار لذت بخشی را برای گردشگران و بازدیدکنندگان از این مجموعه فراهم می کند. این مجموعه با دارا بودن انواع گوناگونی از تفریحات و سرگرمی های آبی با سایر پارک های آبی اروپا رقابت می کند. از سورتمه های آبی این پارک می توان به حفره سیاه، کامیکازی و فور تویستر اشاره کرد. این پارک یکی از بهترین مراکز تفریحی اروپا در یونان است.

برای سرگرمی و تفریح کودکان نیز انتخاب های متعددی نظیر سرسره های آبی، استخر بزرگ کم عمق، سطح شیب دار، قورباغه جیغ زن، اختاپوس لغزنده و دوش قارچی شکل وجود دارد که هریک از آنها به تنهایی برای به هیجان درآوردن و لذت بردن کودکان کافیست. در سرگرمی های آبی، امکانات دیگری نظیر ماشین های کوچک، سالن بازی های کامپیوتری و قلعه تندرستی نیز وجود دارد. این پارک یکی از بهترین مراکز تفریحی اروپا در یونان است.

برترین پارکهای آبی جهان

ریپرتاژ آیشم




30 ژانویه 2018 بدون نظر دسته بندی نشده

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود