دانلود سریال شهرزاد قسمت سوم فصل سوم با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم سریال شهرزاد فصل 3 غیر رایگان با کیفیت بالا

دانلود قسمت 3 فصل سوم شهرزاد

 

بازیگران : ترانه علیدوستی, شهاب حسینی, مصطفی زمانی, پریناز ایزدیار, مهدی سلطانی, پرویز فلاحی پور, گلاره عباسی, سهیلا رضوی, فریبا متخصص, معصومه بیگی

 

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم قسمت سوم

دانلود با کیفیت 1080p-HQ (2500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (2000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (1800 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (1500 تومان)

دانلود همه کیفیت ها (3000 تومان)

دانلود همه قسمتها با تحفیف (40.000 تومان)

پشتیبانی خرید سریال :

شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02177729557 , پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

درباره سریال شهرزاد :

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و بازی ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی و مصطفی زمانی یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است . داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است “در تندباد حادثه ، عشق اولین قربانی است” . سریال شهرزاد فصل سوم با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند .

 

نقد قسمت سوم سریال شهرزاد :

در حالی که رابطه قباد و شهرزاد به اتمام رسیده و همچنان یک طرفه باقی مانده و رابطه شهرزاد و فرهاد هم بدون هیچ اتفاق خاصی همچنان در حال پیگیری است، اتفاقی که باعث می‌شود همچنان بتوانیم صفت «عاشقانه» را به سریال شهرزاد نسبت دهیم، شکل‌گیری رابطه شیرین و صابر است. این رابطه به این دلیل که تقریبا بی‌رقیب بوده و شخصیت‌های دخیل در آن تفاوت‌های بسیاری با دیگر شخصیت‌ها دارند، می‌تواند سکانس‌های تماشایی را پدید بیاورد. صابر با دیالوگ‌های طنز‌آمیزش و بازی باور‌پذیر و جالب توجه امیرحسین فتحی و قرار گرفتن آن در کنار پریناز ایزد‌یار که از همان قسمت ابتدایی سریال نشان داد که بهترین گزینه برای ایفای نقش شیرین است، باعث شده است که ورای فعل و انفعالات شخصیتی، از هنر عالی بازیگران هم لذت ببریم.

سومین قسمت از فصل سوم سریال شهرزاد در کنار اشکالاتی که خصوصا در سکانس‌های خیال‌پردازی به چشم می‌آیند، روند منطقی را در پیش گرفته است که فعلا برای قضاوت در مورد آن کمی زود است. اما در دو قسمت اخیر نشان داده است که می‌توان به اینده آن امیدوار بود، زیرا بسیاری از اشکالات فصل دوم را تکرار نکرده است.

 

دانلود سریال شهرزاد قسمت سوم فصل سوم

دانلود قسمت 3 سریال شهرزاد فصل 3

دانلود سریال شهرزاد قسمت سوم فصل سوم

تیزر سریال شهرزاد سریال شهرزاد قسمت سوم فصل سوم




دانلود همه قسمتهای سریال شهرزاد
12 فوریه 2018 بدون نظر دانلود سریال

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود