دانلود فیلم به وقت شام با لینک مستقیم

خرید قانونی و غیر رایگان فیلم جدید به وقت شام با کیفیت عالی

فیلم به وقت شام

فیلم به وقت شام

خلاصهداستان فیلم به وقت شام در باره دو خلبان ایرانی است که پدر و پسر هستد که در چنگ داعش می افتند و حوادثی برای شان اتفاق می افتد.

یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست…

بازیگران : بابک حمیدیان, هادی حجازی فر, پیر داغر, خالد السید, جوزف سلامه, رامی عطاالله, لیث المفتی, علی سکر, سامر خلیلی, محمد شعبان, سینتیا کرم

درباره : فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سیمرغ بهترین گارگردانی را از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.فیلم ابراهیم حاتمی کیا توانست در اکران نورزی به فروش 7 میلیاردی برسید و این استقبال ادامه دارد.

با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۶ در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاه‌های نظامی در تهران آغاز شد و در ادامه در لوکیشن‌های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهر دمشق در سوریه پیگیری شد و در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ به پایان رسید. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید. هزینهٔ ساخت این فیلم به گفتهٔ احسان محمدحسنی، رئیس سازمان اوج، در حدود ۸ میلیارد تومان برآورد شده‌است.

کارن همایون‌فر سازندهٴ موسیقی این فیلم است. آلبوم موسیقی متن فیلم به وقت شام در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ رونمایی شد.

 

لینک دانلود فیلم به وقت شام

مصرف اینترنت برای دانلود فیلم به وقت شام نیم بهاست

دانلود با کیفیت HQ_1080p (4500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (4000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (3000 تومان)

 

دانلود فیلم به وقت شام

دانلود فیلم به وقت شام

تیزر دانلود فیلم ایرانی به وقت شام




12 سپتامبر 2018 بدون نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود