دانلود فیلم شعله ور با لینک مستقیم و هزینه دانلود نیمه بها

کارگردان : حمید نعمت اله

بازیگران : امین حیایی ، دارا حیایی ، زری خوشکام و پانته‌ آ مهدی نیا و …

دانلود فیلم شعله ور

دانلود فیلم شعله ور

خلاصه : فیلم شعله ور امین حیایی در نقش فرید ظاهر می‌شود، پدری که تازه هم اعتیاد را ترک کرده و هم همسرش او را رها کرده است. این فرد با خلق و خوی خاصی که دارد در تمام مدت با خود فکر می‌کند که چرا به جایی نرسیده و بقیه موفق شده‌اند. سفر ناگهانی او به زاهدان اما مسیر زندگی‌اش را تا حدی تغییر می‌دهد و او را وارد دنیایی می‌کند که می‌تواند در آن شخصیت دیگری جز کاراکتر منفور و فحش‌خورش در تهران باشد. پسر او نوید با بازی دارا حیایی در این سفر او را همراهی می‌کند، غواص قهرمانی که جسدهای غرق شده خانواده‌ها را بدون چشمداشت مالی از دل آب‌ها بیرون می‌کشد از قضا در زاهدان حضور دارد و نوید علاقه زیادی به آشنا شدن با این فرد مشهور دارد….

فیلم شعله ور با بازی امین حیایی

فیلم شعله ور با بازی امین حیایی

لینک دانلود فیلم شعله ور

مصرف اینترنت برای دانلود فیلم نیم بهاست

دانلود با کیفیت 480p (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (4000 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (4500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p-HQ (5000 تومان)

 

درباره فیلم شعله ور : فیلم شعله ور داستان زندگی فرید را نشان می‌دهد که امین حیایی نقش او را بازی می‌کند. فرید پدری ست که تازه از دام اعتیاد رها شده و طلاق هم گرفته و دائما تصور این را دارد که در زندگی به آن چیزی که باید نرسیده و دنیا را مانند نامردی می‌بیند که باید از او بیزار بود. این خلق و خوی خاص فرید کمی تا قسمتی با حسادت و البته لجاجت هم در آمیخته و از او شخصی خشن و بی اعصاب ساخته که ویژگی‌های منحصر به فردی هم در این بین دارد.

فیلم سینمایی شعله ور برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای امین حیایی به ارمغان آورد.

شعله ور

شعله ور

از دوران ستاره بودن امین حیایی مدتهاست که گذشته و این بازیگر بعد از ایفاگری در یک سری فیلم خاص تاحدی از مردم خود را دور ساخت و بعد هم با وجود اظهار ندامت و پشیمانی بازهم نتوانست جایگاه ثابت خود را برگرداند. امین حیایی این روزها به واسطه دوستی دیرینه‌اش با گلزار و محبوبیت از دست نرفته محمدرضا گلزار، توانسته کمی از جایگاه خود بلند شود ولی شاید بتوان گفت که همین فیلم شعله ور بیشترین نقش را در احیای چندین باره او در سینما دارد. کاراکتر فرید که معلوم نیست بتوانیم او را قهرمان یا ضدقهرمان بنامیم (تمامی قهرمانان فیلم‌های نعمت الله این رنگ خاکستری را در روحیات خود دارند) کاراکتر منحصر به فردیست که بازی در آن هنر خاصی می‌طلبد و نوع پرداخت به این کاراکتر می‌تواند بازیگرش را تبدیل به یک ستاره کند.

دانلود فیلم شعله ور

دانلود فیلم شعله ور اثر حمید نعمت اله

دانلود فیلم ایرانی شعله ور




11 جولای 2019 1 نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود