دانلود فیلم متری شیش و نیم

کارگردان : سعید روستایی

بازیگران : پیمان معادی ، فرهاد اصلانی ، پریناز ایزدیار ، نوید محمدزاده و گیتی قاسمی و …

دانلود رایگان فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیم

 

“در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمیکند… “

خلاصه فیلم متری شیش و نیم : داستان فیلم در مورد پلیس مبارزه با مواد مخدر و پرونده ای در این مورد می باشد که بدنیال فردی به نام ناصر خاکباز با نقش افرینی نوید محمدزاده است

فیلم با سکانس تعقیب و گریز شروع می شود، گویی یک قطعه پازل برای رسیدن به هدف، شروعی عالی و هیجان انگیز برای رساندن مفهومی که در سراسر فیلم در جریان است، شروعی که در آن بهترین سکانس تعقیب و گریز تاریخ سینمای ایران به تصویر کشیده می شود.

برای تکمیل چنین پازلی سعید روستایی به درست ترین شکل ممکن عمل می کند و سرگرد صمد داستان را با بازی پیمان معادی قدم به قدم از قربانیان مواد مخدر به خرده فروشان و از خرده فروشان به توزیع کننده ها و از توزیع کننده ها به کلان فروش ها و در نهایت به دیلر اصلی آن یعنی ناصر خاکزاد با بازی نوید محمد زاده نزدیک می کند.

سکانس تعقیب و گریز ابتدایی فیلم به اندازه کافی برای جلب توجه تماشاگر کافی به نظر می رسد و پس از آن سی دقیقه ابتدایی فیلم نیز با ضرباهنگ مناسب و معرفی شخصیت ها، نوید بخش یک اثر سینمایی جذاب و تماشایی در ژانر سینمای اجتماعی را به مخاطب خود می دهد. اما این ویژگی های مثبت خیلی دوام نمی آورد

دانلود متری شیش و نیم

دانلود متری شیش و نیم

در فیلم سینمایی متری شش و نیم، نوید محمد زاده در نقش یکی از سرکردگان توزیع مواد مخدر ایفای نقش می کند؛ شخصیتی که از طبقه ضعیف جامعه وارد این چرخه شده است و با سرمایه عظیمی که از این ظریق به دست آورده در پی ایجاد رفاه نسبی برای خود و نزدیکان خود است. او در فیلم بارها تلاش می کند با دادن رشوه به نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر زمینه آزادی خود را از زندان فراهم کند.

در فیلم متری شیش و نیم ، پیمان معادی در نقش پلیس نقش آفرینی می کند؛ پلیسی که با هوش و ذکاوت خود بارها در بازجویی از افراد متخلف موفق ظاهر می شود و جزئیات سرکرده های توزیع مواد مخدر را کشف می کند. او در مقطعی از فیلم متهم به همکاری با توزیع کنندگان مواد مخدر می شود.

پریناز ایزدیار در این فیلم در نقش همسر سابق نوید محمد زاده نقش آفرینی می کند. او عامل اصلی لو رفتن موقعیت سرکرده توزیع مواد مخدر است.

فرهاد اصلانی در متری شیش و نیم در نقش قاضی پرونده های مرتبط با مواد مخدر نقش آفرینی می کند. او در مقطعی از فیلم به گونه ای رفتار می کند که به مخاطب این ظن ایجاد می شود که در پی اخذ رشوه از سرکرده توزیع مواد مخدر است، اما وارد چنین فضاهایی نمی شود و رأی قاطعانه ای علیه متخلفان مواد مخدر صادر می کند.

در مجموع متری شیش و نیم نسبت به اثر اول کارگردان “ابد و یک روز” گام رو به جلویی محسوب می‌شود. هر چند که ابد و یک روز چفت و بست و منطق داستانی و روایی محکم تری نسبت به متری شیش و نیم دارد، اما متری… به لحاظ فضاسازی و تاویل پذیری اثر درخورتری است؛ که در نهایت نوید این را می‌دهد که روستایی جسارتش را در آثار بعدی ادامه داده و خود را برای راه یابی به سینمای بین مللی آماده کند.

 

لینک دانلود فیلم متری شیش و نیم

مصرف اینترنت برای دانلود فیلم نیم بهاست

دانلود با کیفیت 480p (5000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (5000 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (5000 تومان)

دانلود با کیفیت HQ_1080p (6000 تومان)

دانلود با کیفیت BLURAY (7000 تومان)

دانلود همه کیفیت ها (10.000 تومان)

دانلود فیلم متری شیش و نیم

فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم ایرانی متری شیش و نیم




29 آگوست 2019 5 نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود