دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم

خرید قانونی و غیر رایگان فیلم سینمایی مطرب

*** پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ***

فیلم مطرب

فیلم مطرب

 

آغاز فروش پر فروشترین فیلم تاریخ سینما “مطرب”

خلاصه فیلم مطرب :

مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم رکورد هزارپا (فیلم) را زد و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد.

فیلمنامه این فیلم مربو‌ط به یک خانواده ی ایرانی است که به دلایلی به شهر استانبول می روند.
نگارش این فیلمنامه قبل از “چهارراه استانبول” بوده و بنا بوده ماجراهای آن در لندن فیلمبرداری شود اما پس از تکمیل متن فیلمنامه تصمیم برآن شد تا ادامه ی ماجرا در کشوری باشد که از فرهنگ آنها به ایران نزدیکتر است.

قصه ی مطرب مربوط به خواننده ای کاباره ای قبل از انقلاب است که به دلیل انقلاب سال ۵۷ قبل از این که خواننده داستان بتواند به شهرت برسد مجبور است از صحنه خداحافظی کند. اما چون آقا ابراهیم خوش سینه مثل خواننده های مطرح دیگر محبوب و مشهور نبود نمیتواند مانند آنها خواننده ی معروف لس آنجلسی شود و در همین حد خواننده های مراسمی باقی می ماند. ابراهیم قصه با بازی پرویز پرستویی نام خانوادگی خود را از خوش سینه به خوش لحن تغییر می دهد زیرا فامیلی خود را نمی پسندد. او سالیان زیادی درحسرت این است که بتواند دوباره روی صحنه اجرای زنده داشته باشد. روزی زیبا دختر ابراهیم با بازی الناز شاکردوست کاری می کند که پدرش بتواند در صحنه ی برنامه ی هفته فرهنگی ایران در شهر استانبول ترکیه اجرا داشته باشد. پسر ابراهیم خوش لحن با بازی محسن کیایی که از فرصت استفاده کرده و راه پدرش را ادامه می دهد به سبک رپ مشغول خوانندگی است. و رفتن آنها به استانبول آغاز ماجراهای ابراهیم و خانواده ش می باشد که با دانلود این فیلم به تماشا می نشینیم.

این فیلم توانسته با مجموع فروش بالا از فیلم هایی چون متری شیش و نیم و تگزاس 2 سبقت گرفته و پرفروش ترین فیلم سال باشد.

 

کارگردان : مصطفی کیایی

بازیگران : پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, محسن کیایی, مهران احمدی و …

 

لینک دانلود فیلم مطرب

مصرف اینترنت برای دانلود فیلم نیم بهاست

دانلود با کیفیت 480p (5100 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (5200 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (5500 تومان)

دانلود با کیفیت HQ_1080p (6000 تومان)

دانلود با کیفیت BLURAY (7000 تومان)

دانلود همه کیفیت ها (10.000 تومان)

 

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم ایرانی مطرب




20 مارس 2020 80 نظر دانلود فیلم

بلیط هواپیما

player_pic
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود